إحنا عبدالرحمن و سيف من إيفولف فيتنس

(أخصائيين معتمدين في التغذية الرياضية)

السبب اللي خلانا نعمل كورس فورمة بدون حرمان هو إننا نخلي الناس توصل للفورمة اللي هي عايزها بس في نفس الوقت متحرمش نفسها من الأكل اللي بتحبه

مشكلة معظم الناس إنها لما بتقرر إنها تتمرن وتروح الجيم هي الدايت . والكلام اللي بيسمعوه هوإنك لازم متاكلش حلويات, ماينفعش تاكل مكرونة وعيش , مينفعش تاكل بليل , لازم تاكل كل ساعتين ومينفعش تاكل بره البيت وغيره كلام كتير

وبعد شوية فعلا بيشوفوا نتيجة, بس هنا تبدأ المشكلة

مش عارفين يخرجوا مع صحابهم

الدايت بقى ممل ومكرر

الأكل ملوش طعم

وأول مابيشوفوا أكل نفسهم فيه بيبوظوا الدايت

وكل ده بسبب إن الأسلوب ده صعب الواحد يعيش بيه طول حياته

مشكلة معظم أنواع الدايت هي إنك لو عايز تخس لازم تاكل أكل قليل جدا وتحرم نفسك من معظم الأكل الإنت بتحبه

ولو عايز تزيد عضل يبقى إنت لازم تاكل كل ساعتين وتاكل أكل نضيف وتمنع نفسك برده من أكل كتير بتحبه

علشان كده عملنا كورس فورمة بدون حرمان علشان تقدر توصل لهدفك سواء عايز تزيد عضل أو تخس دهون وإنت قادر تستمتع بحياتك

وده بيخليك تستمر على الدايت لاطول فترة ممكنة

والأسلوب ده نتايجه مبهرة ! كل يوم بيجي لينا رسايل من ناس كتير عن قد إيه حياتهم اتغيرت لإن مش بس وصلوا للفورمة اللي هما عايزنها, لأ دول كمان قدروا يعملوا ده وهما مستمتعين بحياتهم

خصم 75% على الكورس لفترة محدودة ! 700 جنية بدل 2700

$45

خصم %75 لفترة محدودة 700 جنية بدل 2700

...هتتعلم

إزاي تصمم الدايت الخاص بيك بكل سهولة

إزاي تدخل الأكل اللي بتحبه في الدايت بتاعك

إزاي تكون مدرب نفسك وتقدر تعدل في الدايت بتاعك علشان تفضل تتقدم

الكورس ده مصمم إنك تاخده على مدار 7 أيام (عادي جدا ممكن تخلصوا في يوم واحد بس ده اللي احنا بنرجحه) وهنعلمك كل حاجة إنت محتاج تعرفها وفنفس الوقت هنقولك على كل حاجة ملهاش أي لازمة وممكن تعقدلك رحلتك على الفاضي

لما تخلص الكورس هتبقى تبقى حرفيا عارف كل حاجة إنت محتاجها علشان توصل للهدف بتاعك

احنا حاطين لكم في الكورس ده كل حاجة احنا اتعلمناها على مدار السنين وطبقناها علينا وعلى مئات العملاء وقدرنا نغير حياة الاف الناس

محتوي الكورس

  المقدمة
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم الأول
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم الثاني
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم الثالث
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم الرابع
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم الخامس
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم السادس
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  اليوم السابع
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق
  FREE BONUS (Limited time) - هدايا مجانية لفترة محدودة
متوفر بـ أيام
أيام بعد الألتحاق

:مش بس كده ! لو اشتركت النهردة هتاخد كل ده مجانا

ـ انظمة ضخامة جاهزة تقدر تعدل عليها وتستخدمها انهرده

ـ انظمة تنشيف جاهزة تقدر تعدل عليها وتستخدمها انهرده

فيه سعرات و ماكروز أكثر من 130 أكلة زي الشاورما PDF -

تقدر تتابع بيها تقدمك على مدار الوقت Excel Sheet -

عبدالرحمن محمد

انا حاولت امشي كذا مره علي دايت بس مكنتش بعرف لاني كنت بتحرم من اكل كتير بحبه

بس لما قررت اشترك مع سيف و عبدالرحمن ده عشان كنت شوفتلهم فيديو بياكلوا كل النفسهم فيه

والصراحه استفدت كتير منهم قدرت التزم بالدايت وقدرت افهم يعني ايه اصلا دايت و ازاي احسب السعرات لنفسي و احب اشكرهم جدا لانهم من احسن كباتن في مصر

عبدالرحمن ياسر

أكبر مشكلة كانت بتواجهني وبتخليني مقدرش استمر على دايت هو إنه مبيكونش مناسب مع يومي ومبيبقاش فيه الأكل اللي أنا بحبه وبيكون قاسي جدا

مع سيف وعبدالرحمن مش بس قدرت إني أوصل لنتايج مكنتش قادر اوصلها قبل كده

لأ أنا كمان عملت ده وأنا مش بحرم نفسي من حاجة وباكل الأكل اللي نفسي فيه

إبراهيم قاسم

انا عشت حياتي كلها مش راضي عن جسمي، عمري ما كنت بحب شكلي او صحتي خصوصا لما بقلع علي البحر او قدام حد، جت فترات كنت بحاول اعمل دايت لوحدي او اتمرن و لكن برضه عمري ما وصلت للشكل اللي يرضيني لأن دائما نسبة دهوني العالية كانت مشكلة خصوصا اني كنت بعمل دايت غلط

لما بدأت مع عبدالرحمن و سيف علموني ازاي احسب سعراتي اليومية بشكل سليم سواء عشان أزيد عضل او اخس دهون بدون حرمان و اني امشي علي الدايت اطول فترة ممكنة عشان اوصل للهدف، ازاي اتابع التقدم، ازاي اتمرن بطريقة تخليني ازيد عضل و احسن شكل جسمي.

اهم حاجت انهم علموني، مش مجرد وصلوني للهدف، و علي رأي المثل "لا تعطني سمكة ولكن علمني كيف اصطاد."

الحمد لله دلوقتي و لأول مرة بقيت راضي و مبسوط بشكلي وبالتطور و الاهم من ده اني كسبت صحاب جداد مش مجرد كباتن.

حسين عمرو

مشكلتي كانت إني كل ما أعمل دايت مالاقيش نتيجة وأبقى حاسس إني تايه ومش عارف اعمل إيه. وكنت بعمل زي ما كل الناس بتقول وبحرم نفسي من أكل كتير بس كل مرة مكنتش بأقدر اكمل

بس مع عبدالرحمن وسيف قدرت إني أفهم جسمي وأعرف احسب سعراتي وآكل النفسي فيه

ولأول مرة في حياتي قدرت استمر على دايت وأعمل نتايج عمري في حياتي ما كنت اتوقعها

محمد ناصر

أنا كنت 125 كيلو و طبعاً مكنتش مبسوط بصحتي ولا بشكلي و زي أي حد, حاولت أنني أخس كذا مرة بس كل اللي كان بيحصل هو أنني بتخن اللي خسيته

بدأت مع عبدالرحمن و سيف و المختلف انهم مش إدوني دايت و خلاص, لا دول علموني إزاي أعمل أنا الدايت الخاص بيا و بقي عندي القدرة إنني محرمش نفسي من الأكل اللي بحبه و برده أخس

دلوقتي أنا 84 كيلو ! يعني خسيت 41 كيلو ! و دي حاجة أنا مكنتش أتوقع إنني أعملها

أنا بجد حياتي إتغيرت

أحمد شريف

أنا كانت طول عمري المشكلة عندي في أي دايت المحظورات، مافيش مكرونة مافيش عيش مافيش رز، و شوف اكتر اكل مش بتحبه و لازم تأكل كده، فا دايماً بالنسبالي الدايت يعني حرمان فقررت انه أنا مش هاعمل دايت نهائي و زي ما تيجي تيجي.

لحد ما شوفت ڤيديو لعبد الرحمن و سيف و انه لو عايز تأكل أي حاجة و تخس في نفس الوقت، ماصدقتش في الاول بصراحة لحد ما قررت اجرب معاهم، و فعلاً نزلت اكتر من ١٢ كيلو في اقل من ٥ شهور، لما حد بيسألني انت بتعمل دايت؟

بكل بساطة باقول لا أنا اتعلمت احسب سعراتي و جسمي محتاج ايه عشان كده باخس و أنا باكل بيتزا و نوتيلا و كل الحاجات اللي أي حد تاني غير سيف و عبد الرحمن هايقول عليها محظورات.

:أيوة ! هتقدر تاكل زي كده

هتتعلم إزاي تقدر تاكل الأكل اللي بتحبه في الدايت بتاعك. فمفيش فرصة إنك تفشل ! مشكلة 95% من أنظمة الدايت هي إنك متقدرش تستمر عليها لفترة طويلة





خصم 75% على الكورس لفترة محدودة ! 700 جنية بدل 2700

$45

خصم %75 لفترة محدودة 700 جنية بدل 2700

عمر حاتم

أنا بقيت بعرف أكل كل اللي أنا عايزه و ادخله في الدايت حتي الحلويات! دي أحسن فورمة وصلت ليها في حياتي

حسن جاد

أنا مكنتش أتوقع انني أوصل للشكل ده فحياتي و أنا باكل الأكل اللي بحبه

عمرو منتصر

في الأول كان عندي شك بصراحة ان الكلام ده فعلاُ حقيقي لأنه مختلف تماماُ عن اللي كان بيتقالي قبل كده. بس لما وصلت لأحسن شكل وصلتله فحياتي صدقت

محمد معوض

أنا وصلت لحاجة مكنتش أحلم بيها قبل كده

بلال أحمد

أنا كنت باكل كل اللي نفسي فيه تقريباً و خسيت 10 كيلو منغير ما أحرم نفسي من حاجة

كيرلس أشرف

أنا بجد إتعلمت حاجات تفيدني لباقيه حياتي مش مجرد غيرت شكل جسمي

أسئلة مكررة

امتى الكورس بيبدأ ؟ وامتى الكورس بيخلص ؟

الكورس بيبدأ دلوقتي و مش بيخلص ! الكورس أونلاين و انت اللي بتحدد امتي يبدأ و امتي يخلص. ممكن تخلصة فيوم أو سبعة أيام, الموضوع يرجع ليك أنت

أقدر أخش علي الكورس لحد امتي ؟

إيه رأيك في مدي الحياة ! بعد ما بتشترك في الكورس تقدر ان انت تخش علي حسابك الخاص بيك زي ما انت عايز

كيف يكون الدفع و هل الدفع شهري؟

الدفع بيكون مره واحده فقط. تقدر تدفع عن طريق الفيزا او بايبال او عن طريق إيداع في ماكينة صراف ألي او من خدمات مصاري أو أمان في أي كشك و ممكن تعرف الشرح بالتفصيل بالضغط علي الزرار الأحمر للدفع بدون بطاقة إئتمان

هل الكورس محتاج جيم ؟

الجيم مع الدايت هيعملوا أفضل نتيجة. بس عادي جداّ انك تخس و تطبق الكورس ده منغير جيم

هل الكورس مناسب للبنات ؟

الكورس مناسب لأي شخص رياضي عايز يطور من شكل جسمه

ده للضخامة ولا التنشيف ؟

ده كورس مش برنامج غذائي يعني انت هتتعلم إزاي تضخم و إزاي تنشف و تصمم لنفسك دايت أياً كان هدفك

هل حد هيتابع معايا شخصياً ؟

الكورس لا يشمل المتابعة الشخصية و لكن بعد الكورس ده أنت حرفياً هتكون عارف كل شيء عن التغذية و هتكون مدرب نفسك

هل الكورس يشمل التمرين ؟

الكورس لا يشمل أنظمة التمرين . الكورس كورس تغذية فقط

هل في شهادة ؟

هيكون ليك شهادة بعد اتمام الكورس هتتبعت ليك علي الإيميل


 :للاستفسارات و الشكاوي برجاء ارسال رسالة الي

[email protected]